Wednesday 6 July 2011

MAJLIS KHAS PENGAKAP

Perhimpunan sekolah pada hari ini diserikan dengan Majlis Penganugerahan sijil serta lencana kepada ahli-ahli Pengakap SMK Limbang yang menyertai Perkhemahan Pengakap Peringkat Kebangsaan Ke-21 Negara Brunei Darussalam pada 7-12 Jun yang lepas. Seramai 7 orang ahli Pengakap SMK Limbang menerima sijil serta lencana aktiviti bagi perkhemahan tersebut. Penrima-penerimanya adalah

SITI NUR SYAFIFAH BINTI MAZLAN

JOAN MAC CLEENE ANAK LIMPAK
 
MOHAMAD SHAFIQ BIN ABDUL RAHMAN

WONG CHING SENG

MOHD MUIZZUDDIN BIN SHAFIE

ROZITA ENGKALANG

Penyerahan Tauliah Kepada Guru-guru Pengakap SMK Limbang :



Cikgu Grace tersenyum puas, akhirnya impiannya untuk ditauliahkan tercapai.......Guru yang tak pernah kering idea membuat duit. Maklumlah isteri businessman.
















"Orang lain dapat, aku pun pasti boleh dapat jugak", kata Cikgu Siti. Orang yang aktif menghidupkan Jabatan Setiausaha pada peringkat kumpulan mahupun daerah.







Cikgu Aina yang tak pernah kenal putus asanya dalam mencapai impiannya yang belum terlaksana. Tahniah Cikgu Aina.......









Bendahari Kumpulan 03 Limbang yang menjaga peti khazanah Kumpulan 03 Limbang dengan penuh hemah. Tahniah pada Cikgu Foong....... harap-harap masih di Limbang tahun depan.









Bergayo dok ambo? Raso-raso smart doh. Ore Mudo, Pengakap Mudo, Cikgu Mudo, pendek kato memang mudo lah senang cerito......Tahniah Cikgu Tahriri







Angkat tangan kanan, 
golek, golek, golek,
Turung tangan kanan duduk diam-diam,
Angkat tangan kiri,
Golek, golek, golek,
Turun tangan kiri duduk diam-diam......

Tahniah Cikgu Sanisah




Abe Kie jam 10.......Apo-apo hal dok leh lebih jam 10. Kalu lebih gak..........emmmmm, susoh nok royat. Hok penting jam 10 mesti dipatuhi. Tahniah Cikgu Syauqi yang sentiasa basah dengan ideanya.









Tersenyum lebar Abang DC kita sorang ni..... Tak siapa boleh lawan paling awal datang ke sekolah setiap hari. Anda berani? 

Tahniah cikgu Edmund







Tahniah Cikgu Vivian yang sentiasa terpilih untuk menjadi MC dalam program Pengakap. Dapat memukau hadirin kot.......ada rahsia?









IBU Pengakap SMK Limbang. Tak siapa boleh lawan semangat kental ibu kita yang sorang ni. Hutan rimba sudah sebati dalam diri. Apatah lagi setakat Bukit Mas tu.......Tahniah Cikgu Beda, teruskan berpengakap. Semangat yang sukar dicari ganti.

No comments:

Post a Comment